Liity jäseneksi

Tule mukaan tukemaan raudanpuutteen tunnistamista ja hoidon edistämistä Suomessa. Yhdessä olemme enemmän!

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Yhdistyksen kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö.

Liity jäseneksi täyttämällä liittymislomake ja maksamalla jäsenmaksu. Jatkossa jäsenmaksut tulevat sähköpostiin aina vuoden alussa.

Maksa jäsenmaksu Raudanpuute ry:n tilille
Pankkitili: FI74 5282 0120 1777 77
Viite: 1009
Huom! Mikäli maksu tulee toisen henkilön tililtä, älä käytä viitettä, vaan laita jäsenen nimi viestikenttään.

Jäsenmaksu

Varsinaiset jäsenet 15€/vuosi
Kannatusjäsenet 100€/vuosi

Jäsenedut

• Järjestämme asiantuntijaluentoja muutaman kerran vuodessa, joihin sinulla on jäsenenä oikeus osallistua ja voit myös ehdottaa niihin aihetta.
  • Perusteellinen tietopaketti raudanpuutteesta, jossa asiantuntijana on sisätautien ja kliinisen hematologian erikoislääkäri Tom Widenius. Webinaaritallenne n. 1,5 h.
  • Raudanpuutteen kokonaisvaltainen hoitaminen, jossa asiantuntijana on ravintoterapeutti Nina Saine. Webinaaritallenne n. 1,5 h.
  • 10 % alennus Puhti lab Oy:n laboratoriotutkimuksista.  Tarjolla on mm. raudanpuutteen tutkimuspaketti ja laaja raudanpuutteen tutkimuspaketti.
  • 5 euron alennus Minna Heikkisen kirjasta Naisen rautakirja.

Seuraa meitä somessa

Tietoa yhdistyksen toiminnasta ja ajankohtaisista asioista saat jäsenkirjeestä, nettisivuiltamme sekä sometileiltämme  Facebook ja Instagram

Tykkäämällä, kommentoimalla ja jakamalla somejulkaisujamme lisäät tietoisuutta raudanpuutteesta.  #YhdessäOlemmeEnemmän